31 ديسمبر 2011

عارفة يعني ايه احنا اصحاب؟




عارفة يعني ايه احنا أصحاب ؟

 يعني تطلعي فرمان إنه لو عايزة انكد
انكد معاكي انتِ بس
علشان صورتي تفضل حلوة قدام الناس


عارفة يعني ايه احنا أصحاب ؟

يعني تحطي لىّ كلمة توجع في وسط كلامك معايا
علشان تفوقيني عن حاجة غلط انا بعملها

عارفة يعني ايه احنا أصحاب ؟

يعني لما اقولك انا نجحت و جبت جيد جدًا
تردي علىّ : بس في عيني أنا إمتياز


عارفة
يعني ايه احنا أصحاب ؟

يعني لما الاحداث تخلي مخي يشل عن التفكير
اجيبك تفكري لىّ بصوت عالي


عارفة يعني ايه احنا أصحاب ؟

يعني تقولي لىّ إنك نفسك تخلفي بنوتة
علشان تسميها على اسمي


عارفة يعني ايه احنا أصحاب ؟

يعني مهما تلف الدنيا بينا و نبعد عن بعض
أول ما يبقى في مشكلة ،
أنا أول حد يترفع عليه سماعة التليفون


عارفة يعني ايه احنا أصحاب ؟

يعني تشكري فىّ قدام حد من اهلى
و انا اعرف بعد كدا صدفة


عارفة يعني ايه احنا أصحاب ؟


يعني لما اغلط و آجي اتأسف لك
تقولي لىّ : اسفك مرفوض ،
لاني بحبك لدرجة تخليكي ماينفعش تتأسفي



عارفة يعني ايه احنا أصحاب ؟


يعني لما اتعصب عليكي
تلتمسي لي ميت عذر
و تعتذري لنفسك نيابة عني


عارفة يعني ايه احنا أصحاب ؟


يعني تبطلي تعملي الموبايل سايلنت و انتي نايمة
علشان انا ممكن اكلمك أخد رأيك في حاجة هبلة


عارفة يعني ايه احنا أصحاب ؟


يعني مهما حاولت أخبي عليكي مصيبة انا عملاها
اول ما يجي وشي في وشك ..
أقر بكل حاجة


عارفة يعني ايه احنا أصحاب ؟


يعني تبقي في عيني :
احلى حاجة ممكن تحصل في حياة أي بني آدم


عارفة يعني ايه احنا أصحاب ؟


يعني استمتع بإني انكش فيكي على الفون
لحد ما تهدديني انك هتقفلي السكة في وشي



عارفة يعني ايه احنا أصحاب ؟


يعني بحبك لدرجة :
إنه واحنا متخانقين أفضل احلم بيكِ